Söndag

Nu får jag en gratis fotobok när jag gjorde så bra reklam för fuji i förra inlägget ;) prova ni också!! Ihelg har jag bara gjort nyttiga saker! Städat, fixat bilen,(med hjälp av jona) målat mammas bord och stallat!

Jaa jag får mycket gnäll för att jag inte uppdaterar oftare men jag ska försöka bli bättre nu när jag ska beställa en sån där trådlös-internet tjofs till min egen dator. Den här är värdelös, har försökt beställa från ellos hela dagen och det gick efter en sisådär 10 försök!

Förresten så drömde jag en helt udnerbar dröm inatt, jag fick gå runt i ett het lager fullt med fina tyger och klänningar. I drömmen provade jag en sjukt snygg klänning och självklart kunde jag inte sluta tänka på den i vaket tillstånd. Så vad gör man? Syr en egen! Marsch pannkaka till tygaffären imorgon alltså! (jag vet, klänningen kommer inte bli lika snygg som i drömmen men vad fan, nåt liknande iaf!)

btw, har slutat bita på mina naglar nu!! jippii!!! jag har målat dom i ful lila färg också, annars viker dom sig hela tiden..

Igår kväll hade jag och Jona en listerine-tävling. Jag ljög till honom och sa att jag aldrig brukar använda listerine för att han skulle anta utmaningen. det gjorde han. Vi hällde upp i varsitt snapsglas, räknade ner från 3 och hällde i oss det. Jag blev tokig efter ett tag och började hoppa omkring i hela huset gurglandes och lidandes. (Jona satt helt still, alla har olika knep) mitt omkringhoppande ledde bara till att jag råkade svälja en hel del och när jag råkar se min spegelbild i fönstret börjar jag självklart skratta utav bara h-vete och rusar till toan för att spotta ut resterande ur munnen. vilken lättnad!!! är skitnöjd, jag vann ju ..trodde jag. långt efter att jag spottat ur min listerine hör jag ett gurglande från en helt lugn jona som kommer och ställer sig bredvid mig med en belåten min..
jahapp, jag förlorade igen men jag måste ju säga att jag slapp hålla för näsan när han sovandes andas i min näsa. så nog funkar det alltid!!


och nu har jag fått ihop ett helt inlägg. starkt jobbat mikler! (att jag skiter i stor bokstav efter punkt är en annan femma)

Kommentarer
Postat av: annie

oh yeah, haha ser framför mig hur ansiktet pumpar rött och ögonen vattnas och att du slutligen grisar ner mammas hallspegel :P

Vi får ta lite uppdatering i telen här i veckan. gjort lite nya inköp som måste besrkivas. samt lite skiss-förslags-surr =D

2009-09-07 @ 08:34:58
Postat av: Emma

Härligt att du uppdaterade. Och att du slutar bita på naglarna. Och att du inte svalde all listerine. Och att du fick en gratis fotobok :D

Vill så gärna se dina egensydda klänningar dock

2009-09-07 @ 21:52:27
URL: http://henell.blogg.se/
Postat av: Pao

åh, jag vill se din listerinedans! show me! ;-)

2009-09-09 @ 08:30:40
URL: http://yrettt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0