only vampires can love forever..

Så! Ännu en dag i skolan avklarad, snart fredag, tagga tagga, fixa fixa, sy sy osv..

Kom nyss hem från coop med mamma. Strosade omkring där ett litet tag och kände att jag hade en skugga bakom mig hela tiden. Tänkte att det var mamma, men icke. Det var en utländsk kille(ok, det kanske heter ung man?) som nyfiket följde efter mig. Jag fortsatte och ides inte bry mig. Stod ett tag vid chipsen och funderade vilken smak jag skulle ta när jag får en order som gör mig riktigt pissigt arg. Killen nästan skriker åt mig "Du är äcklig som köper chips och blir fet och förstör dig själv, äckligt och onyttigt!!!"

Vet ni vad jag gjorde? Jag var modig och blängde på han medans han stod och skrek om celluliter och stora magar och tog TVÅ påsar chips bara för att provocera. Han gapar mot mig storögt och börjar skrika igen men jag ger honom fingret och går därifrån. Jag hörde att han skrek något efter mig men jag vet inte vad.  Morr!!!


Anyway, det var inte det jag skulle skriva om. Jag tänkte skriva om stylebystars.com. Jag tycker dom har jättefina klänningar så jag beställde hem en nu när den var på rea. fick den på bara 3 dagar, så frakten går snabbt MEN... kvaliteten påminner om sånahär pyamasbyxor i satin man hade när man var liten =skit. Att klänningen var kort såg jag på bilden, men inte så kort att man ser halva skinkorna på mig!! Storleken stämde inte heller riktigt men så är det ju att beställa så det får jag väl räkna med. Det står inte var klänningen är gjord eller hur man ska tvätta den. Det betyder ofta att den är gjord av arbetare som syr under mycket svåra förhållanden. Och såna kläder vill jag inte bära. Så nu åker jag på att sy om hela skiten!! ska visa bild senare.

Ha det bra! :)


Kommentarer
Postat av: Lena

hahaha vad var de för idiot? Normalt att gapa åt okända människor! Du skulle ha plockat med en tub majjo också å sagt att du ska dippa i!

2009-09-09 @ 20:20:12
URL: http://lennylo.blogg.se/
Postat av: Emma

Men bra att du stod på dig iaf :)

2009-09-10 @ 10:12:47
URL: http://henell.blogg.se/
Postat av: Annie

Oh my god! Låtei inte lite vridet. Varför skulle en okänd kille smyga bakom dig och invänta ett tillfälla att skrika om celluliter? Var han utvecklingsstörd?



Ja blir spännande med klänningen =)



Btw, som du säkert sett snodde jag din fotobok text och bytte ut lite ord här och där, jag fick också en ;)

2009-09-12 @ 11:21:50
Postat av: Pal

Ohmy, var är världen påväg? Hahaha du är så jäkla rolig mik!



Show us some dresses, thanks!

2009-09-12 @ 21:36:12
URL: http://yrettt.blogg.se/
Postat av: Annie

Jaha, då var det denna uppdatering igen... Orka vara så seg!

2009-09-14 @ 13:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0