Lördag :)

Det är faktiskt 2 veckor och 4 dagar sedan jag skrev sist. Inte helt ok!

Just nu sitter jag i drömmarnas värld. om hästdrömmar och inreda-lägenhets-drömmar. Och jag är knappast den enda som har sådana drömmar!! Eller hur Bea? ;)

Min kära syster han hunnit vara hem också, och jag har hunnit umgås mycket med henne plus Stefan. Trevlans!!

Jag hoppas på att kvällen kommer bli trevlig och inte alltför kall i öltältet! Och så hoppas jag på att jag hinner träffa Emma!! Hon ska ev. sminka mig innan till hennes makeup-artist portfolio. Kulkul! Hon lär få sig en riktig utmaning, under den senaste tiden har jag odlat både finnar och mörka ringar under ögonen och jag vet inte varför! Skyller på hösten ;)

Alltså. fakta. Jag har verkligen inte mer att skriva. Inte ok det heller!! Det har tagit mig säkert 40 minuter att få ihop dom här ynka meningarna. Skyller på hösten här också!




Kommentarer
Postat av: saraskum

Skit att vi missade där, hade blivit billigare frakt :D

Snyggt :)

Ut ikväll? Slå en pling om du vill :)

2009-10-03 @ 16:33:02
URL: http://saraskum.blogg.se/
Postat av: Bea

we are sharing dreams, babe ;)

2009-10-04 @ 20:01:57
Postat av: Annie

Längtar till nästnästa helg.. . Snart börjar nedräkningen.

2009-10-07 @ 10:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0