Myndig (och mitt i allt väldigt poulär och omtalad)!

Ska sammanfatta min stora helg som slutade i total kaos! Hela valborg tog jag det lugnt och tänkte spara mig till my supersweet18 party som var på lördag, min födelsedag. Det hela började väldigt trevligt med gott fika och jättefina presenter (Tack allihopa, allt kommer till sin användning!). Efter ett tag blev det mer livat, musiken skruvades upp och the dancefloor var fullt! Nöjd som jag var över att min fest var så lyckad och inte ett dugg tråkig som jag oroade mig för, gick jag ut och tog frisk luft. Där ute var det trängre än på dansgolvet av okända ansikten! otrevliga sådana också. När dom fick veta vem som var festens prinsessa blev dom genast trevlig och påstod att vi hade varit bästa vänner när vi var små, att jag hade bjudit in dom, att dom hade kompisar där inne eller att att dom skulle ge mig presenter i massor! Like I care?

Kanske inte allt för svårt att gissa hur festen slutade. Ringde polisen när folk försökte fjutta eld på huset och förstöra grejer. polisen kom efter 3 timmar, när det var för sent. Är väldigt glad att mamma och Ola kom och slängde ut folk, först då sprang alla små oinbjudna fjortisar ut. Vilken makt man kan ha som förälder!

Hur kan oinbjudna människor vägra att gå ut när man ber dom? Visst, så är det att ha fest men när jag har varit på fest är jag ALLTID noga med att jag får vara där och visar hänsyn till husägaren, det är inte kul att få sitt hus våldtaget. Jag och många av mina kompisar är överens om detta var en sjuk fest. Vi har aldrig varit med om värre. Och till alla er oinbjudna, ni är så sjukt patetiska som hittar på hemska saker om mig och mina vänner bara för att ni blev utkastade. Och om ni gjorde er illa eller ramlade på vägen ut genom dörren får ni skylla er själv.

Och efter den lilla incidenten är det inte konstigt att man blir omtalad. eller populär. Populär då jag mitt i allt "kände" varenda kotte på festen, alla var min bästis! Och omtalad dagarna efter, har hört alla möjliga roliga rykten! Jag har tydligen blivit magpumpad, varit i slagsmål, blivit singel och ska enligt uppgifter ha skjutit en kille i benet med ett hagelgevär. Skoj att jag sticker några i ögonen, jag njuter ;)




Kommentarer
Postat av: Idahöna

Go mickan, Go mickan hahahahahah! ;)

2009-05-06 @ 16:41:16
URL: http://idaalinnea.blogg.se/
Postat av: sofie

håller med dig, haha men jag menar ju de rykten är ju rykten och de är alltid bara en liten detalj som är sann :P bra skrivet!

2009-05-06 @ 19:47:51
URL: http://sofielinneaw.blogg.se/
Postat av: Annie

Vilken syrra jag har! Snygg smart och står upp för sig! Saknar dig. Fin du verkar varit i klänningen, synd det inte var helbild :)

2009-05-07 @ 11:37:18
Postat av: Annie

Jo stömmer, Karlssons bil den vi mest troligt tar upp till MS Meet :) kul kul. Kollar tyger nu. ringer dig snart.. har en idé :)

2009-05-10 @ 13:47:12
Postat av: Anonym

"populär", snacka skit, och tända eld på huset går inte riktigt ihop?

2009-05-31 @ 16:41:46
URL: http://elnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0