Hej och hå, fullt schå!

Kände mig lite tvungen att uppdatera här på bloggen efter min systers (http://anniegotagun.bloggspace.se) hotfulla kommentarer. Som mina vänner vet om så hatar jag när folk ger mig order och brukar oftast ignorera dem men nu vågar jag ju inte!

Postat av: Annie

Hallå!, UPDATE NOW!

Postat av: Annie

Men dawn, NU FÅR DU FAN I MIG UPPDATERA!

Jag lovar, hon är inte att leka med. Och nu när hon ska köra oss till balen och fixa mitt hår måste jag ju sköta mig så jag inte får elkontakts-hår eller åka tercel till balen.. Fast hon har ju iofs lovat att bli plågad under en dressyrlektion på ljuvve så det hade jämnat ut sig ;)

Ni får vänta lite med klännings-bilder, min balklänning får bli färdig först. Har massor att göra! Sy klänning, träna till tävlingen, fixa körkortet (dvs plugga plugga plugga)!! Men det är roligt, lite positiv stress sådär =)

I söndags fick jag och Nina hjälp av Annette som satte Ljufur i pass. ljufur har ju aldrig blivit riden i pass medvetet, utan det har bara råkat bli ibland. Det gick faktiskt bra och jag fick göra slutor med honom vilket var lite klurigt. Alltid lika roligt att rida för en sån där superwoman som har lösningar och tips till alla små problem. Vips så bar han upp sig riktigt bra i tölten och jag kunde nästan åka häst! (Annie, jag hoppas du håller ditt löfte!)

På kristihimmelsfärd var det grillfest hos Sofie och det var riktigt trevligt med god mat och trevligt sällskap, dock trist att det slutade som det gjorde! Sedan på lördagen var jag på invigningsfest i en liten timring mitt ute i skogen i dokkas, bypojkarna hade renoverat och gjort den riktigt fin. Känns så roligt att Lina (http://yrettt.blogg.se) och jag har börjat bli mer samspelta, vi har inte haft så roliga perioder alltid. men det känns ännu tristare att hon snart blir en göteborgsbo. Eller det är väl så att man kan ta Lina ur hakkas men aldrig hakkas ur Lina!

Nej nu ska jag runda av här och bege mig 10 meter ner till min lilla mommo =) inte 10 meter straight neråt,


Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag kommer alltid finnas här för dig min vän! Även om jag så skulle bo på andra sidan jordklotet..

2009-05-28 @ 16:31:53
URL: http://yrettt.blogg.se/
Postat av: Annie

Oh yes, så rätt så, inte att leka med. Bra du tar till dig, då kanske man får lite oftare läsning, speciellt när vi bort så långt borta från varann. Tänkte på klänningarna, tycker jag fotar dig i dem när jag kommer upp så har du massa fina bilder att lägga ut sen :)

Ehum det här med Ljuvur, kan bli körigt men den här gången måste vi klämma in ett pass, skäms att jag inte hunnit pröva han än. Mina muskler och min sits kommer resultera i dressyr på knattenivå.. .

2009-05-28 @ 21:04:39
URL: http://anniegotagun.bloggspace.se/1/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0