Kalastider

Vilken skön helg det har varit!! Jag fick vara ledig fredag så jag passade på att sola och fick ränder  på bara 30 min, trist för dem som bokat utlandsresa denna vecka när det är typ turkis-sol här ;)

Igår föll min karl 19 år och idag fyller min bästis Matti 19! Ett bamsegrattis till dem från moi =) Gårdagen bestod av grattningar för fullt, 60 års kalas i Purnu och fest hemma hos Jonte, dom har ju köpt ett hus i stan nu. Det var ingen stor fest men det var ganska lagom, planerade öltältet sen men fy vad dåligt att ha 23 års gräns där! 




Det var en riktigt trevlig kväll när vi kunde vara ute på altanen hela kvällen i kvällssolen. Ett plus var också att träffa Gabbi, det var riktigt kul då det inte händer ofta men vi planerar iallafall för framtiden, nu får det fan vara slut med de gabbilösa tiderna!!

Jonte har ju hunnit ta studenten också, och bara för att han är såsöt måste jag trycka in en bild till:


im so proud! nu ska jag kila, ska ut i solen och ner på marknaden med svåger min. puess

Kommentarer
Postat av: Lena

Sådär, då har jag hittat mig till din blogg=) Jag stekte också i fredags å gud så hett det var! Det blev inget öltält för min del heller, vi satt hos sanna rätt sent och sen hamnade vi på kilkan som faktiskt var riktigt bra. See you at work tomorrow!

2009-06-28 @ 14:11:14
URL: http://lennylo.blogg.se/
Postat av: Gabbi

haha slut med gabbi lösa tiderna , det var gulligt och jag håller med dig :D<3

2009-06-29 @ 02:35:33
URL: http://gabrielllaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0