God kväll!

Ska snart gå och lägga mig då jag är hiskerligt trött! Sitter och smider planer med både syster och Sofie, och det är riktigt spännande! Jag måste förresten påpeka att mina läsare har blivit väldigt lata på att kommentera, hallå!? Jag som kommenterar era så fint!!

Nu har skolan satt igång och jag är inte så taggad som jag brukar. Vi har iofs bara 4 olika ämnen, bygg, svenska, bild och samhälls men byggtimmarna kommer nog inte vara så roliga med tanke på att vi ska jobba ute hela hösten och vintern i sarkasvaara. Ett riktigt kallhål och så kommer Gud säkert straffa oss med oväder! Tänk er röda näsor och blåa tår.. uähh!

Imorgon ska jag jobba och jag blir såååå glad då! Jag trivs jättebra på coop och har världens bästa jobbarkompisar. Ok, det kanske inte är ett drömjobb men jag får bra betalt och lönen känns extra hög då jag mest skrattar mig igenom arbetsdagarna och trivs som fisken i vattnet! Men tro inte att vi bara skrattar, nej vi jobbar ju också! hårt dessutom !

Jag har alltid viljat ha en alldeles egen och mysig fotobok. Kanske en bok med alla hästar i? eller släkt och vänner? eller en kärleks-foto bok med mig och min fästman? (visst låter fästman nördigt?) Anyway, jag ska skaffa en!!

På fujidirekt.se kan man göra det enkelt!
Man börjar med att ladda hem ett speciellt program till datorn och installerar det därefter. När det är klart lägger man in bilder i fotobokens blad och stylar sidorna med olika effekter, t.ex pusselbitar och runda hörn. Det går även att beskära bilderna! (ibland kanske man inte vill ha med någons fula tå i hörnet av bilden på solnedgången) Sen är det bara att "skicka iväg" fotoboken eller bränna ut den på CD och skicka in. smidigt va? Man behöver inte vänta en evighet heller utan kan avnjuta sommarens bilder eller minnen från babytiden på bara två veckor! Eller varför inte årets thailandsresa? Eller fjällvandringen! Det finns 4 olika sorter, med hårt eller mjukt omslag. Från 89 kr/st och portot ligger på 49 kronor! Gå in på www.fujidirekt.se/fotobok och läs mer!  P.S. Man får även reklamera boken inom 15 dagar om du inte skulle vara nöjd med bildkvaliteten.


Fint va? Bild från www.fujidirekt.se

Kommentarer
Postat av: Lena

Här får du en kommentar!! För visst är det så trist att blogga utan kommentarer! Inte därför jag kommenterar dock, jag har slängt lite läxläsning i din brevlåda, du kan ju ta med den till coop i morgon. Läst i tidningen att Fasses öppnar i morgon?, observera Fasses, inte frasses! Vi måste boka dejt med Emma någon dag då vi har tid! Syns i morrn!

2009-08-26 @ 23:12:56
URL: http://lennylo.blogg.se/
Postat av: Annie

Oj vad reklam du gör för fuji ;) Jo kollat på deras fotoboks funktion förut. Diggar den. Just nu är ju alla mina bilder i gve så får ta en stund innan jag tar tag i fotoalbumandet igen.



Ja vi smider planer, eller smider konstverk kanske man ska säga ;)

2009-08-27 @ 11:10:25
Postat av: annie

Alltså, lägg ner bloggisen om du inte uppdaterar oftare =) Där med basta!

2009-09-06 @ 09:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0