Mitt hår!

Jag har ju glömt att lägga ut bilder på hur mitt hår blev. Sofie färgade ju det röd/brunt i torsdags tror jag och jag är helnöjd! Alla som har sett det har sagt att det är fint och att Sofie är duktig, creds till min gumma!

På Mattis begäran lägger jag upp gamla hårbilder också, han har t.ex aldrig märkt att jag har varit blond! Typiskt killar..
(orkar dock inte beskära bilderna)
Först hade jag brun/svart i 4 år
Jag blekte, det blev morotsoranget!
Det blev inte blondare än såhär så jag....Blev brunett igen! (söt pose va?;)
Det blev ljusare med tiden, Sofie fixade och...
Såhär blev det! Snyggt!

Så nu jävlar Matti ser du att även jag har varit blond!
Psst, Sofie; snart får du toppa också!


Kommentarer
Postat av: sofie

tack vännen, och måste säga att du är snyggast i mörkbrunt och den färgen du har nu! sen är det bara säga till när du vill att jag ska toppa det:) kramar

2009-04-13 @ 23:09:12
URL: http://sofielinneaw.blogg.se/
Postat av: Annie

Vilka fina bilder, jag har typ ine sett någon annan än ms meet bilden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0